RahaGuru.ee

RahaGuru.ee

SEB Pank

sisukaart

SEB Pank on Eesti üks suuremaid ja tuntumaid panku, mis kuulub rahvusvahelisse SEB gruppi. Pank asutati 1990. aastal ja on alates sellest ajast pakkunud klientidele laia valikut finantsteenuseid.

SEB Pank on tuntud oma kõrge kvaliteediga teenuste poolest, mida pakutakse nii era- kui ka äriklientidele. Pank pakub laia valikut pangateenuseid, sealhulgas hoiuseid, laene, makseid ja kaarditeenuseid. Lisaks pakub pank ka investeerimisteenuseid, kindlustust ja pensionifonde.

SEB Pank on tuntud oma innovaatiliste lahenduste poolest, mis aitavad klientidel oma rahaasju lihtsamini ja mugavamalt hallata. Näiteks pakub pank oma klientidele internetipanka ja mobiilirakendust, mis võimaldavad klientidel teha pangatoiminguid igal ajal ja igal pool.

SEB Pank on rahvusvaheline pank, mis kuulub Rootsi panga Skandinaviska Enskilda Bankeni (SEB) gruppi. Panga peakontor asub Tallinnas, kuid pank pakub oma teenuseid ka Lätis ja Leedus. SEB Pank on tuntud oma kõrge kvaliteediga teenuste ja rahvusvahelise kogemuse poolest.

SEB Panki Ajalugu

SEB Pank on Eesti üks suuremaid pangandusasutusi, mis on tegutsenud juba aastakümneid. Panga ajalugu on seotud mitmete ühinemiste ja arengutega, mis on mõjutanud nii panga kui ka Eesti majanduse arengut.

Ühinemine ja Areng

SEB Panki ajalugu ulatub tagasi aastasse 1992, mil Eesti kümme väikepanga esindajat otsustasid asutada täisühinguna Eesti Ühispank. Eesti Ühispank kanti registrisse 30. detsembril 1992 ja sai Eesti Pangalt 12. jaanuaril 1993 ka litsentsi iseseisva krediidiasutusena tegutsemiseks.

Aastal 1998 liitus Eesti Ühispank koos Eesti Hoiupangaga, et moodustada suurem ja tugevam finantsasutus. Lõplikult ühinesid Eesti Ühispank ja Hoiupank 2000. aastal.

Pärast ühinemist jätkas pank tegevust Eesti Ühispank nime all. Lõpuks omandas SEB Pank Eesti Ühispanku 2004. aastal. SEB Pank on sellest ajast alates olnud Eesti üks suurimaid pangandusasutusi.

Panga areng on olnud kiire ja dünaamiline. SEB Pank on laiendanud oma teenuste valikut ja loonud uusi tooteid, et vastata klientide muutuvatele vajadustele. Panga kliendibaas on laienenud ja see hõlmab nii era- kui ka ärikliente.

Lisaks on SEB Pank kaasanud enda tegevusse uusi tehnoloogiaid ning arendanud välja internetipanga ja mobiilirakenduse, mis võimaldavad klientidel pangateenuseid kasutada mugavalt ja kiirelt.

SEB Panki Teenused

SEB Pank pakub mitmeid teenuseid, sealhulgas internetipanka ja mobiilirakendust, mis võimaldavad klientidel oma pangatoiminguid mugavalt ja turvaliselt teha.

Internetipanga Äri

SEB Panga ärikliendi internetipank võimaldab ettevõtetel teha pangatoiminguid mugavalt ja turvaliselt. Internetipangas saab teha makseid, vaadata kontoseisu ja teha muid pangatoiminguid. Ärikliendi internetipanka saab liituda tasuta. Lepingu muutmise tasu on 10 eurot, kui seda teeb panga töötaja, kuid kui muutmine toimub administraatori poolt internetipangas, on see tasuta.

Mobiilirakendus

SEB Panga mobiilirakendus on tasuta rakendus, mis võimaldab klientidel teha pangatoiminguid mugavalt oma nutitelefoni kaudu. Mobiilirakenduses saab teha makseid, vaadata kontoseisu, teha valuutavahetusi ja palju muud. Mobiilirakendus on saadaval nii Androidi kui ka iOS-i platvormidele.

SEB Panga mobiilirakendus pakub ka SMS-teavituste teenust, mis võimaldab klientidel saada oma pangatehingutest teavitusi SMS-i kaudu. SMS-teavituste teenus on tasuta ja saadaval kõigile SEB Panga klientidele.

SEB Panki Kliendid

SEB Panki kliendid jagunevad kaheks: eraisikud ja juriidilised isikud. Mõlemad kliendigrupid saavad kasutada SEB Panga laia teenuste valikut ning kõiki SEB-i pakutavaid võimalusi.

Eraisikud

SEB Pank pakub eraisikutele laia valikut pangateenuseid. Eraisikud saavad avada pangakonto, taotleda laenu, säästa raha, teha makseid ja palju muud. SEB Panki kliendina saavad eraisikud kasutada ka internetipanka ning mobiilirakendust, mis võimaldab neil teha pangatoiminguid igal ajal ja igal pool.

Eraisikutele pakutakse ka erinevaid kaarte, näiteks deebetkaardid, krediitkaardid ja virtuaalkaardid. Lisaks pakub SEB Pank erinevaid kindlustusteenuseid, mis kaitsevad eraisikuid ootamatute kulude eest.

Juriidilised Isikud

SEB Pank pakub ka juriidilistele isikutele laia valikut pangateenuseid. Juriidilised isikud saavad avada pangakonto, taotleda laenu, teha makseid ja palju muud. SEB Panki kliendina saavad juriidilised isikud kasutada ka internetipanka ning mobiilirakendust, mis võimaldab neil teha pangatoiminguid igal ajal ja igal pool.

Juriidilistele isikutele pakutakse ka erinevaid kaarte, näiteks deebetkaardid, krediitkaardid ja virtuaalkaardid. Lisaks pakub SEB Pank erinevaid kindlustusteenuseid, mis kaitsevad juriidilisi isikuid ootamatute kulude eest.

SEB Panki kliendid saavad nautida ka panga pakutavaid investeerimisteenuseid, mis aitavad neil oma raha kasvatada. Investeerimisteenuste hulka kuuluvad näiteks aktsiate ja fondide ostmine ning müümine.

SEB Panki Töötajad

SEB Panki töötajad on oluline osa panga edu saavutamisel. Panga eesmärk on luua töötajatele keskkond, kus nad saavad areneda ja kasvada koos ettevõttega. SEB Panki töötajad on kogenud ja kõrgelt kvalifitseeritud spetsialistid, kes on pühendunud klientide teenindamisele ja panga eesmärkide saavutamisele.

SEB Panki töötajate arv on pidevalt kasvanud ning 2023. aasta seisuga töötab pangas üle 1000 inimese. Panga töötajad on jaotatud erinevatesse osakondadesse vastavalt nende kvalifikatsioonile ja töökogemusele. SEB Panki töötajad on jagatud järgmistesse osakondadesse:

  • Klienditeenindus
  • Ärikliendid
  • Riskijuhtimine
  • IT
  • Turundus
  • Raamatupidamine

SEB Panki töötajatele pakutakse erinevaid koolitusi ja arenguvõimalusi, et nad saaksid oma oskusi täiendada ja oma karjääri edendada. Panga eesmärk on luua töötajatele motiveeriv keskkond, kus nad saavad end täielikult rakendada ning tunda end rahulolevana.

SEB Panki töötajate heaolu on panga jaoks oluline ning panga juhtkond teeb kõik endast oleneva, et tagada nende töötingimused ja -keskkond. SEB Panki töötajad on hinnatud professionaalid, kes on oma valdkonna parimad ning kes on pühendunud klientide vajaduste täitmisele ning panga eesmärkide saavutamisele.

SEB Panki Finantsnäitajad

SEB Pank on üks suurimaid pangandusasutusi Eestis. Panga finantsnäitajad on muljetavaldavad, mis näitab tema tugevat positsiooni finantsturul.

SEB Pank on Eesti pangandusturu teine suurim pank, millel on laialdane kliendibaas ja ulatuslik teenuste portfell. Panga koguvarad ulatusid 2022. aasta lõpus 6,6 miljardi euroni.

Panga finantsnäitajad on stabiilsed ja tugevad. 2022. aasta netotulu ulatus 113,2 miljoni euroni. SEB Pank on tugev finantsvõimekus, mis on oluline tagatiseks tema klientidele.

SEB Pank pakub erinevaid pangateenuseid, mis hõlmavad nii era- kui ka ärikliente. Pank pakub laenutooteid, hoiuseid, investeerimisteenuseid, kindlustust, maksekaarte, internetipanka ja mobiilirakendust.

SEB Grupp ja Liikmelisus

SEB Pank on osa rahvusvahelisest SEB Grupist, mis tegutseb 20 riigis ja teenindab üle 400 000 ettevõtte ning 4 miljonit eraisikut. Grupi peakorter asub Stockholmis, Rootsis.

SEB Grupp on tuntud oma kõrge kvaliteediga finantsteenuste poolest, mis hõlmavad endas pangandust, kindlustust, pensionifonde ja varahaldust. Grupp on pühendunud oma klientide vajaduste rahuldamisele ja jätkusuutlikkuse edendamisele.

SEB Grupp on ka liige mitmetes rahvusvahelistes organisatsioonides, sealhulgas ÜRO globaalses kokkuleppes, mis keskendub säästvale arengule, ja ÜRO vastutustundliku panganduse algatuses.

SEB Pank on ka liige Eesti Pangaliidus, mis on Eesti pangandussektori katusorganisatsioon. Liikmelisus võimaldab SEB Pangal osaleda sektori ühistegevuses ja koostöös, ning aidata kaasa Eesti finantssektori arengule.

SEB Panki Ettevõtted

SEB Pank on finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete rühm, mis pakub teenuseid nii era- kui ka äriklientidele. SEB Panki ettevõtted hõlmavad järgmisi valdkondi: pangandus, kindlustus, liising, varahaldus ja autorent.

SEB Pank pakub erinevaid pangandusteenuseid, sealhulgas igapäevapangandust, investeerimisteenuseid, laenuteenuseid ja kaarditeenuseid. Ettevõtted, kes soovivad kasutada SEB Panga teenuseid, saavad valida erinevate ärikontode ja teenuste vahel vastavalt oma vajadustele. SEB Pank pakub ka spetsiaalseid teenuseid, nagu näiteks valuutavahetus ja ekspordifinantseerimine, et aidata ettevõtetel oma rahvusvahelisi äritehinguid läbi viia.

SEB Panga ettevõtted pakuvad ka kindlustusteenuseid, mis hõlmavad nii era- kui ka ärikliente. Eraisikud saavad valida erinevate kindlustuspoliiside vahel, sealhulgas kodu-, auto- ja reisikindlustus. Ärikliendid saavad valida erinevate kindlustuslahenduste vahel vastavalt oma ettevõtte vajadustele.

SEB Panga ettevõtted pakuvad ka liisinguteenuseid, mis on mõeldud nii era- kui ka äriklientidele. Ettevõtted saavad valida erinevate liisinguvõimaluste vahel vastavalt oma vajadustele, sealhulgas autoliising, masinateliising ja kinnisvaraliising.

SEB Panga ettevõtted pakuvad ka varahaldusteenuseid, mis on mõeldud nii era- kui ka äriklientidele. Varahaldusteenused hõlmavad erinevaid investeerimislahendusi, sealhulgas fondid, aktsiad ja võlakirjad. SEB Panga varahaldusettevõtted pakuvad ka spetsiaalseid teenuseid, nagu näiteks pensionifondid ja erakapitali investeeringud.

Lisaks pakub SEB Panga ettevõte Rentacar autorenditeenuseid era- ja äriklientidele. Ettevõtted saavad valida erinevate autode ja renditingimuste vahel vastavalt oma vajadustele. SEB Panga autorenditeenused on saadaval kõigis Eesti suuremates linnades.

SEB Panki Kindlustus

SEB Pank pakub laia valikut kindlustustooted, mis aitavad kaitsta kliendi vara ja tervist. SEB elukindlustus aitab tagada finantsilise turvalisuse sissetulekutooja surma korral. Klient saab valida erinevate kindlustuslahenduste vahel vastavalt oma vajadustele ja eelistustele.

Lisaks elukindlustusele pakub SEB kodukindlustust, mis kaitseb kodu ootamatute kahjude eest, nagu tulekahju, veeavarii, murdvargus, vandalism jne. Klient saab valida erinevate kindlustuskaitsete vahel vastavalt oma vajadustele.

SEB traumakindlustus aitab kaitsta klienti ootamatu õnnetuse korral, mis võib põhjustada ajutise või püsiva töövõimetuse. Traumakindlustus võib aidata katta taastusravi- ja muude ravikuludega seotud kulud.

Kõik SEB kindlustustooted on välja töötatud koostöös tuntud kindlustusandjatega, et tagada kliendi jaoks parimad tingimused ja kaitse. Klientidel on võimalik sõlmida kindlustuslepinguid nii SEB kontoris kui ka internetipangas.

SEB soovitab enne kindlustuslepingu sõlmimist tutvuda hoolikalt kindlustustingimustega ja vajadusel pidada nõu asjatundjaga.

SEB Panki Käibemaks

SEB Pank pakub oma klientidele käibemaksuga seotud teenuseid, mis aitavad neil hõlpsasti ja tõhusalt haldada oma käibemaksukohustusi. Käibemaks on Eestis üks oluline maksuliik, mida peavad maksma kõik ettevõtted, kelle käive ületab teatud piirmäära. SEB Pank pakub oma klientidele mitmeid lahendusi, mis aitavad neil käibemaksu deklareerimist ja tasumist lihtsustada.

SEB Panki käibemaksuteenused hõlmavad järgmist:

  • Käibemaksu deklareerimine: SEB Pank pakub oma klientidele võimalust deklareerida käibemaksu internetipangas. Kliendid saavad sisestada oma müügi- ja ostuarved ning internetipank arvutab automaatselt käibemaksu summa, mida tuleb deklareerida. See muudab käibemaksudeklaratsiooni koostamise kiiremaks ja lihtsamaks.
  • Käibemaksu tasumine: SEB Pank võimaldab klientidel tasuda käibemaksu internetipangas. Kliendid saavad valida erinevate makseviiside vahel, sealhulgas otseülekande, e-arve või püsimakse. Käibemaksu tasumine internetipangas on kiire ja mugav ning võimaldab vältida viiviseid ja trahve.
  • Käibemaksu tagastamine: Kui ettevõte on käibemaksu deklareerinud ja tasunud, võib ta taotleda käibemaksu tagastamist. SEB Pank aitab klientidel käibemaksu tagastamise protsessi lihtsustada, pakkudes nõuandeid ja juhiseid ning aidates vajadusel taotluse esitamisel.

SEB Panki käibemaksuteenused on mõeldud klientidele, kes soovivad oma maksukohustusi hõlpsamini ja tõhusamalt hallata. Käibemaksuga seotud teenused on olulised kõigile ettevõtetele, kes tegutsevad Eesti turul, ning SEB Pank pakub oma klientidele mitmeid lahendusi, mis aitavad neil käibemaksuga seotud küsimusi kiiresti ja mugavalt lahendada.

SEB Panki Olulised Sündmused

SEB Pank on olnud Eesti finantsturul oluline tegija alates 1990. aastate algusest. Panga ajaloos on olnud mitmeid olulisi sündmusi, mis on mõjutanud nii panga kui ka Eesti majanduse arengut.

Üks olulisemaid sündmusi SEB Panga ajaloos oli 2005. aastal toimunud Eesti Ühispanga ja SEB Grupi ühinemine. Ühinemise tulemusena tekkis uus pank – SEB Eesti Ühispank, mis hiljem nimetati ümber SEB Panga nimeks. Ühinemine võimaldas SEB Pangal tugevdada oma positsiooni Eesti pangandusturul ning laiendada oma teenuste valikut.

  1. aastal sai SEB Pank Eesti Pangaliidu poolt välja antud “Aasta Pangandustegu” auhinna, tunnustades pangale antud panust finantsturu arengusse ning klientidele suunatud teenuste kvaliteedi parandamisse. Samal aastal avas SEB Pank uue kaasaegse peakontori Tallinnas, mis oli üks suurimaid investeeringuid Eesti pangandussektoris.
  2. aastal omandas SEB Pank Eesti suuruselt teise liisingufirma – LHV Liisingu. See võimaldas pangal laiendada oma liisinguteenuste valikut ja pakkuda klientidele veelgi paindlikumaid lahendusi.
  3. aastal tõi SEB Pank turule uue innovaatilise mobiilimakse lahenduse – SEB Liisi makse. Uus lahendus võimaldas klientidel teha mobiilimakseid kiiresti ja lihtsalt, kasutades selleks oma nutitelefoni.